סגירת מרפסת לוגו המרפסת

איך לבחור נכון פרגולה למרפסת

איך לבחור נכון פרגולה למרפסת

כאשר יש לנו מרפסת בבית פרטי או אפילו בדירה בבניין אנחנו רוצים באופן טבעי לשדרג את המרפסת כך שיהיה לה גג.

גג המרפסת הכי טוב הוא פרגולה למרפסת. כאשר אנחנו מתלבטים איזה סוג של פרגולות הוא הכי טוב ואיזה סוג גג כדאי לנו לבחור למרפסת שלנו כדאי לנו להתייעץ עם מומחים.

מומחי בנייה כמו קבלני שיפוצים יכולים לסייע לנו לשדרג את גג המרפסת שלנו ולהתאים לנו את הפרגולה שאנחנו רוצים לבנות באופן מותאם אישית לסגנון העיצוב שאנחנו אוהבים.

דברים שצריך לקחת בחשבון לפני התקנה של פרגולה במרפסת

לפני שאנחנו מתקנים פרגולה, יש מספר דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון כמו:

  • תקציב שעומד לרשות עבודות הבנייה
  • קו עיצובי של המרפסת (יוקרתי-פשוט)
  • רוחות עזות – חשוב שהגג יעמוד בהן
  • פרגולה מעץ או מחומרים אחרים (כמו אלומיניום למשל)
  • גג רעפים או גג מסוג אחר

כאשר אנחנו ניקח בחשבון את כל הנושאים השונים האלו יהיה לנו קל יותר לבנות את הגג למרפסת שלנו כך שהוא יהיה יוקרתי יותר.

מרפסות שיש להן גג הן מרפסות יוקרתיות יותר שניתן לעשות בהן שימוש לאורך זמן רב יותר בשנה ובמזגי אוויר משתנים כמו קור, רוחות, שמש חזקה או גשם.

על סוגי הפרגולות השונות והתאמה נכונה של סוג הגג למרפסת שלנו

למעשה, קיימים סוגים שונים של פרגולות וחשוב שנתאים באופן נכון את סוג הגג למרפסת שלנו.

אנחנו יכולים לבחור בין גג פרגולה קבוע ובין גג חשמלי שניתן לקפל באופן מכני ולפתוח, גג העשוי מעץ או גג העשוי מחומרים אחרים כמו למשל אלומיניום. חשוב מאוד שניקח בחשבון את כל הנושאים השונים ונדע לבחור את סוג הגג שעדיף לנו ולבית שלנו באופן אישי

למה גג קבוע עדיף על פני גג חשמלי?

ברוב המקרים יש עדיפות לפרגולה קבועה ולא לפרגולה חשמלית. פרגולה שהיא קבועה היא איכותית יותר והיא יכולה להחזיק יותר זמן מעמד מאשר גג שהוא חשמלי.

כאשר אנחנו בונים גג חשמלי אנחנו חייבים לוודא שחיבורי החשמל שלו יהיה תקנים מבחינת תו התקן שלהם ולא יהוו סכנה להתחשמלות או פריצה של שריפה בגלל קצר חשמלי.

מאוד חשוב לשים לב שבניית הגג בבית שלנו נעשה לפי כללי הבטיחות ולפי תו תקן אירופאי הנהוג בישראל. הקפדה על איכות הבנייה של גג המרפסת שלנו יאפשר לנו ליהנות ממנו יותר לאורך זמן רב יותר.

איך נכון לתחזק את גג המרפסת שלנו?

כל גג דורש תחזוקה. פרגולה חשמלית דורשת תחזוקה רבה בעוד שפרגולת עץ גם דורשת תחזוקה והפרגולה שדורשת הכי פחות תחזוקה היא פרגולת אלומיניום קבועה.

כאשר אנחנו באים לבחור איזה סוג גג נבחר למרפסת שלנו אנחנו צריכים לבחור אותו לפי סגנון העיצוב, התקציב וגם לפי אופן התחזוקה שלו בשנים הבאות. לעיתים, שווה להשקיע יותר בבנייה של גג מאלומיניום שאיכות התחזוקה שלו קלה והוא אולי קצת יותר יקר במעמד הבנייה שלו – אבל לאורך השנים לא נצטרך להוציא עליו עוד כסף.

בסופו של דבר, הבחירה לבנות גג למרפסת הביתית שלנו יכול לאפשר לנו לשדרג את איכות החיים בבית שלנו וגם את היוקרה של הנכס שלנו.

נכסים שיש להם מרפסת עם גג הם נכסים שניתן למכור אותם תמורת מחיר גבוה יותר. עוד חשוב לשים לב שעיצוב הגג מתאים לעיצוב הכללי שהחצר והבית שלנו כך שכלל העיצוב של הבית יהיה הרמוני ונעים לעין.

יש לך בקשה לגבי איך לבחור נכון פרגולה למרפסת?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם